GFR 13.5 بدون علایم دیگر باید دیالیز را من
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

GFR 13.5 بدون علایم دیگر باید دیالیز را من

پدر من یک GFR از 13.5 است، اما هیچ نشانه ای دیگر. او انرژی خوب، فشار خون، قند خون، کراتینین 3.8. آیا هنوز هم باید که او در دیالیز می شود، و یا این است که همچنین بر ​​اساس علامت؟

مشخص شده است که سطح کراتینین یکی از شاخص بیماری کلیوی است، ممکن است تنها بعد از عملکرد کلیه را تا 50 درصد افزایش دهد. در واقع، GFR با کراتینین متفاوت است، آن را یکی از شاخص های حساس از بیماری کلیه است. هنگامی که GFR خود را پایین تر به 13.5 است، که بدین معناست که شما در حال حاضر در مرحله نهایی بیماری کلیه و کلیه های خود را به طور جدی آسیب دیده است. به طور کلی، مردم نیاز به دیالیز برای از بین بردن کسانی که علائم ناشی از آن است. اما همانطور که ذکر شده است که وجود دارد هیچ علائم واضح در وضعیت پدر خود را، بنابراین شما می توانید به تاخیر انداختن بار به آن را، و یا شما می توانید از راه های دیگر برای کمک به بهتر زندگی می کنید را انتخاب کنید.

چینی گیاهان دارویی پزشکی بهترین انتخاب برای شما، می تواند کمک به ترک علائم و تعمیر توابع آسیب دیده کلیوی در همان زمان است. بنابراین با کمک آن، شما ممکن است شانس برای جلوگیری از دیالیز داشته باشد. اما چینی ها گیاهان دارویی پزشکی ما در بالا ذکر شده است به یک درمان تک به معنی این نیست، این یک روش سری درمان بر اساس آن است. در میان آنها طب میکرو چینی Osmotherapy یک نماینده است، آن را تا به خاصیت درمانی قابل توجهی در درمان بیماری های کلیوی و در حال حاضر به طور گسترده ای استفاده می شود. همکاری با روشهای درمانی دیگر، می تواند مشکلات کلیوی از دلایل زمینه ای را حل کند.

از بالا ما می دانیم که برای افراد مبتلا به GFR 13.5 اما بدون علائم دیگر، آنها می توانند طب میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک درمان جایگزین دیالیز را انتخاب کنید، می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه تا حد زیادی. اگر شما علاقه مند در آن و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، انجام مردد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا پیام های ترک به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند. 





:: برچسب‌ها: دیالیز، GFR 13 , 5، 13 , 5 GFR بدون علائم دیگر، آیا باید دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: